To view dates and application options, click on the corresponding category.
If you need advice/help, contact sekretariat@apul.cz, tel. 608 555 088. At the moment, all planned courses until the end of January are listed. Later, we will add courses in March and April.
Workshop je pořádán v rozsahu 2 dní a prodlužuje platnost stávající licence (CBA) o 2 roky. Zároveň není určen pouze pro ty, kteří potřebují prolongovat svou licenci, ale i pro ty, kteří se chtějí v instruktorských dovednostech někam posunout. Není zakončen zkouškou, prolongaci získáte za absolvování celého programu. WS je přístupný i majitelům licence D, kteří se chtějí dále vzdělávat, případně připravovat na kurz C. Těm ale licence D prodloužena nebude, prodloužení je možné pouze absolvováním C.
Časový harmonogram prolongačního workshopu:
1. den - zahájení v 9:00, dopolední a odpolední program na kopci, večerní přednáškový blok
2. den - dopolední a odpolední program na kopci, ukončení v 15:00
Platnost licence je nutná pro práci v lyžařské škole!
Ubytování a stravu na tuto akci nezajišťujeme, skipas pro zájemce viz volitelné položky
Zahájení v 9:00 místo bude upřesněno přihlášeným
Kontakt: kancelář APUL: Knotová, tel. 605 45 88 39
Zajišťujeme pro zájemce za garantovanou cenu 2 dny – Kč 1.500 + 50,-vratný čip. Objednávka a platba předem.
Pokud si skipas neobjednáte přes nás, je možné si jej zakoupit online za aktuální cenu na webu gopass.
Vzhledem k "letenkovým" cenám je možné dostat i výhodnější podmínky.
1550 Kč
Please notify the cancellation of the course by email to sekretariat@apul.cz.
Cancellation of participation in the course more than 14 days before the start of the course is free of cancellation fee.
Cancellation 14 days or less before the start of the course - a cancellation fee of 50% (of all ordered services) will be charged. Cancellation of the course must be done no later than the day before the course starts. When canceling the application, please write the account number to which we will return the money.
There is no refunds for cancellations on the course starting day (or later).
Payment is made through The Pay payment gateway. After filling out the application form and ordering additional services, you will be immediately redirected to the payment gateway. Payment in cash is not possible.
Registration for the course is definite only after payment of the course fee. We will confirm your definite course application by e-mail after receiving the payment.
Please login to your user profile first.