Contact: sekretariat@apul.cz, tel 731258755
Kurz je zaměřen na rozvoj dovedností teach to teach na sněhu a přípravu potenciálních lektorů na budoucí práci. Kurzu se mohou účastnit majitelé ISIA známky, kteří absolvovali WS TEACH TO TEACH SOFTSKILLS (ideálně s doporučením).
Úspěšný absolvent WS T2T on snow obdrží status "lektor aspirant" a může být nominován jako lektor na kurz APUL D.
Ubytování a skipas nejsou v ceně kurzu, oboje můžete mít vlastní nebo si tyto položky můžete objednat z naší nabídky
Ubytování: Ubytování si řešte prosím každý sám, předjednaný je Pension Fuka - www.fukapension.cz. Kontakt na paní majitelku: Alena Fuková, tel. 608146129..Pension informujte, že patříte ke kurzu APUL, dostanete dohodnutou cenu. Objednávejte včas, počet lůžek je omezen! 2-4 lůžkové pokoje s vlastní koupelnou a WC, TV, Wifi, parkování.
cena : 650,- Kč / noc se snídaní (vč. místního poplatku)
Strava: vlastní, na pensionu není k dispozici kuchyňka. Při větším zájmu je možné nabídnout na pensionu večeři á195,- osoba (polévka, hlavní jídlo) - objednání a platba na místě
Zahájení kurzu večer v 18:00 místo bude upřesněno přihláíšeným
KURZ JE POŘÁDÁN POUZE PRO VÁŽNÉ ZÁJEMCE O BUDOUCÍ LEKTOROVÁNÍ PRO APUL.
Před zahájením kurzu budeme požadovat podepsání smlouvy, která chrání zneužití know how APUL. Smlouva je ke stažení ZDE - po přihlášení na kurz ji prosím vyplňte, podepište a naskenovanou pošlete na michael.turek@apul.cz. Děkujeme.
Kontakt: kancelář APUL: Knotová, tel. 605 45 88 39
Pro kurzisty je dohodnuta sleva z aktuálního ceníku - 2.340 Kč + 50 Kč vratný čip (3-denní skipas)
Objednání i platba předem.
Pokud si skipas neobjednáte přes nás, je možné si jej později zakoupit online za aktuální cenu na webu gopass
2390 Kč
Please notify the cancellation of the course by email to sekretariat@apul.cz.
Cancellation of participation in the course more than 14 days before the start of the course is free of cancellation fee.
Cancellation 14 days or less before the start of the course - a cancellation fee of 50% (of all ordered services) will be charged. Cancellation of the course must be done no later than the day before the course starts. When canceling the application, please write the account number to which we will return the money.
There is no refunds for cancellations on the course starting day (or later).
Payment is made through The Pay payment gateway. After filling out the application form and ordering additional services, you will be immediately redirected to the payment gateway. Payment in cash is not possible.
Registration for the course is definite only after payment of the course fee. We will confirm your definite course application by e-mail after receiving the payment.
Please login to your user profile first.